Fredagskvällen

Jenny tycker tydligen att jag uppdaterar bloggen för sällan så här är ett inlägg för henne. :)

Imorse var jag och tränade på gymmet, det var en asgrym dag idag! Sen var jag hemma och inte gjorde hemtentan, lite dumt men jag är bra i tid nu så då är det ju onödigt att göra den klar i förtid hehe. Sen städade jag och gjorde iordning eftersom vi får besök mest hela helgen.

Sallad gjorde jag också till mat. Med vanliga saker och fetaost, avocado och cachews. Mmm gott.

Seeeen så kom Jenny och en vän hit och fikade på kvällskvisten. Äppelkaka, morotskaka och smörgåstårta :D Lagomt hehe. Så fick Johan skjutsa med bilen och sen körde vi en liten tur.

Kakor har jag bakat ihop nu också, domdär chokladkakorna som jag skrev receptet på förut. Jobbiga att rulla alltså. Degen blir typ som den mörka sanden på stranden, hade helt glömt det! Dessutom ska det bli 60 st men jag fick det till 47 hehe. Ganska nära men inte helt. Orka rulla minibollar egentligen. Får se hur det blir nu. :)

Det var allt för idag!

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0