Helg :)

Jag vet inte riktigt om kakorna blev så himla bra alltså. Jag smakade en förut, men dom har ju inte stått kvar i ugnen tillräckligt länge kanske. Stängde av ugnen tio i två igårnatt hehe. Dom får stå lite till så hoppas jag att dom är bättre sen!

Idag ska vi till staden och titta på saker. Jag är på jakt efter nyårsklänning. Lika bra att börja i tid så man inte måste stressköpa något man egentligen inte vill ha ju. Finns massor av fint på asos.com så klart, men jag hoppas på att hitta något billigare. Vi ska till en affär idag som jag inte vet vad den heter, men dom har vintagekläder som dom fixar till typ syr på saker eller ändrar lite olika haha. Ska bli kul att se vad dom har idag :)

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0