Jag går i bästa skolan evveeeer

Idag har inget gått riktigt som det har bordat :D Vi har glömt saker när vi har skullat till platser.

I skolan idag så skulle vi redovisa en artikel som vi ska använda i vår rapport blablabla så fungerade inte min mikrofon. Så ringde Anna It-pedagogen till mig så försökte vi fixa ljudet IGEN men det bara går inte. Vista fungerar inte med Marratech som är vårat konferansprogram helt enkelt. Så goda nyheten är att Marratech ska ersättas av ett annat program om kanske ett år eller nåt, dåliga nyheten är att det är om typ ett år hehe. Så jag får använda Johans dumma dator till konferanserna för den är gammal :D Efter att alla andra hade gjort sina presentationer iallafall så ringde Kajsa så fick jag göra min presentation på telefon. Så himla gulliga dom är!

Johan är hos sin morbror och målar grejer nu. Tråkigt att vara ensam men jag vill inte att han ska vara hemma när jag håller på med konferanserna, det känns så larvigt :D

Nu är jag jättehungrig men jag vet inte riktigt vad jag ska äta. Jag åt två donuts till kaffet idag så jag måste äta nåt tråkigt resten av dagen eller gå ut och springa typ fem mil. haha

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0