Skolaskolaskola

Oj vilket jobb det är att gå i skolan. Ibland undrar man faktiskt vad det är man håller på med och varför. Mycket mer jobb än att jobba och kära nån vilken "lön" man får då. Nu har jag första hemtentan vilket brukar betyda noll social kontakt i en vecka. Ska åka till Akademibokhandeln idag iallafall, får ju titta på folk på bussen då :p Näe men tråkigt det känns med typ en sjättedel av lönen till en stackars bok. En tung och jobbig bok också. Är min hjärna värd denna investering? haha

Jag har inte skrivit på ett tag nu men jag har bara gjort vanliga saker sen sist. Vi har fixat lite hemma, ny bokhylla, soffbord och soffa. Ser riktigt bra ut. :) Tur att vi är två här hemma, annars skulle den gamla soffan vara kvar tills den ramlade ihop!

I fredags var vi ute i staden med Hanna för att säga lycklig resa och så. Hon har flyttat till Frankrike nu! Ser fram emot lite uppdatering på hennes blogg så vi får se nya lägenheten. Jag och Johan ska ju dit på nyår, det ska bli supermysigt!

Nu ska vi iväg straxt, tar bussen med Johan idag så vi får lite sällskap. :)

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0