Första föreläsningen!

I måndags hade jag upprop i skolan som sagt, det verkar hur bra som helst! Så himla intressanta ämnen och ett helt nytt sätt att läsa verkar det som. Stor skillnad mot kursen jag läste förra terminen, en lös Genusvetenskapskurs på 30 poäng. Den var mer gymnasie-aktig tyckte jag. Tråkigt, för det är intressant ämne annars tycker jag. Jämställdhet, historia, personliga åsikter och livsstilar..

Nu har jag första föreläsningen snart i Psykologi. Eftersom jag pluggar hela programmet på distans så är den via ett konferensprogram. Jag sitter nu i sängen med katterna och lyssnar(snart). Jag är i hel oordning också eftersom jag tänkte sticka ner till gymmet direkt efter, så då väljer jag att inte sätta på kameran. Vilken frihet! :D Anledningen till att jag sitter i sängen förresten är för att Johan och Erik har övertagit vardagsrummet och spelar datorspel med massa volym på och in till köket finns ingen dörr. Men jag klagar inte över att få lite mer tid i sängen :)

Nu ska jag logga in där och se om mitt nya headset funkar. Så himla kul!

Komenterar
Postat av: jenny

oj oj ojjj, psykologi! leta inte fel på mig så e du snäll=) Är galen så det räcker ändå!



Hoppas att allt är bra!



2008-09-04 @ 08:35:04
URL: http://jennylundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0