Godmorgon!

Det är en god morgon idag. Behövde inte gå upp förrän typ halv ett egentligen, men Johan väckte mig när han skulle till skolan, sen så gick jag upp så himla tidigt igår så det var svårt att sova vidare också.

Har ätit min gröt och tittat på Idol från igår, får dendär indiska sången i huvudet haha

Idag ska jag ha föreläsning ett(alltså inte hålla i en, jag ska lyssna hehe) sen tänkte jag träna, så ska jag hämta upp böcker som jag beställt till skolan, höra med akademibokhandeln också om dom kan hämta hem en som saknas... Mat också, måste köpa mat. ALLT saknas här hemma. Äter ju inte gröt för att jag vill liksom. :D

Just nu ska jag äta en vitamintablett och en apelsin och sen titta vidare på Våra bästa år.



Tröttis med ankläppar :D

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0