Monday mourning..

Idag har jag varit jättetrött! Kom upp sent, typ vid 10 fast jag tänkte gått upp supertidigt. Sen hade jag föreläsning 13-15 som inte blev av för att hon har blivit sjuk, så jag fick se en inspelad föreläsning istället. Det var tråkigt faktiskt.

Sen så har jag nog inte gjort något alls. Förstår inte vart dagen har tagit vägen. Måste fortfarande ha lite förkylningsbaciller i mig tror jag för jag är för trött för att det ska vara rätt haha

Börjar skolan 9 imorgon så tänkte jag faktiskt försöka gå till gymmet. Kanske jag kan tvinga i mig lite energi iaf :)

Nattinatt


Egentligen ska jag ine sova nu, vi ska äta mackor för att maten blev så himla äcklig idag haha

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0