Morgonpigg?

Idag gick jag upp 5.30. Var tvungen att ställa mobilen på larm och lägga den uppe på garderoben så jag var tvungen att gå upp för att stänga av.
Gick ut i köket och försökte sätta på kaffe, vilket tog typ 10 minuter eftersom jag är helt blind, halvt döv och saknar all slags balans vid den tiden.
Medan kaffet kokades gick jag ut och släpade mig runt några hus för att försöka piggna till i den kyliga morgonluften. Det funkade ganska bra faktiskt! Släpade mig in och hällde i mig kaffe och åt kaviarmacka och sedan trallade jag iväg till bussen för att ta mig till staden för min dubbla körlektion :)


Såg antagligen ut såhär ändå :D

En liten plan började iallafall skapas i mitt huvud under morgonpromenaden. Personalkonsult/utdredare ska jag inrikta mig på i min utbildning för att införa full flex-tid för alla. Alla och överallt, eventuellt får jag väl lägga in det som en lag då om det ska vara petigt. Sovmorgon för alla! :)

Komenterar
Postat av: crazyangel

åh tack :) ja inför sovmorron till alla mammalediga med småbarn oxå ;) lr ett sömnpiller till barnet :P

2008-09-04 @ 13:49:25
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: jenny

håller med föregående talare/skrivare, även för dem som jobbar på lediga dagar

2008-09-04 @ 15:11:01
URL: http://jennylundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0