Toooorsdag!

Jag är så himla dagsvill alltså! Skrev precis att det var tisdag men så kände jag att det inte va helt rätt så jag tittade på texttv :) Tooorsdag var det alltså idag. Hela dagen.

Vi har fått en ny Illustration i skolan som vi har diskuterat med gruppen. Det har väl gått bra, förutom att jag har problem med min dator, jag hörs inte! Och jag som har så himla bra saker att säga. :p Johan ska få titta på det sen för han säger att han vet vad det är, får väl seee. Har mailat till tekniska geniet i skolan också och frågat om hon har några tips.

Sen hade jag körlektion. Det gick rätt så bra. Var längesen jag körde så det blev lite småryck för den är superkänslig med kopplingen men annars så gick det okej. Om jag är bättre imorgon så sa min lärare att då kan han börja se ljuset i tunneln. Så det vore ju positivt. :)

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0