Not much..

Inte mycket spännande som händer här.. Vi var på ÖB idag, dom håller på å bygger massa saker där så det var koner å grusvägar och sånt för att komma fram. Kändes helt sjukt faktiskt för det ligger så konstigt till så det känns som att man inte ens får köra där. Men vi kom fram så köpte vi lite godis och sånt och toapapper och en så list som man gömmer sladdar med. Det blev jättebra. Hatar när man ser sladdar överallt!

Sen så hade jag tänkt att åka till Maxi eller nåt och handla till maten som vi ska ha på fredag. Men Johan tyckte att jag var sur så han ville inte handla mer med mig. Jag var inte ens sur, det är han som överdriver så mycket. Jag vet att det var han som fick i sig för mycket godis och en joltcola för snabbt så han blev helt stirrig. Det var han. Inte jag.

Så nu ska jag istället skjutsa han till jobbet så jag får bilen så får jag åka och handla själv. Så blir det med det. :)

Satt förresten på balkongen när vi kom hem och drack kaffe och spelade schack. Kommer ihåg incidenten förra sommaren när vi spelade och jag tog hans kung. Man fååår inte ta kungen! Man får INTE bara ta den sådär! Man fåååår inte! HAHA. Lika viktigt att säga schack som att säga uno tydligen.

När vi satt där så högg Luna min rumpa. Tror hon såg några konstiga skuggor eller nåt när hon låg under stolen så hon bara högg haha.

Aja. Det är så intressant den här dagen har varit hittills. Då resten av dagen består av att läsa skolböcker och att handla mat så blir den väl inte bättre än så :P Men lika glad för det är jag men gladast är nog räven.

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0