Aaah! Jag hinner inte med nånting!

Idag borde jag börja på hemtentan då, men med denna morgon finns det ju helt enkelt inget utrymme! Johan gick upp astidigt imorse för han började 7.30 på dagis, så han tog bilen själv så jag har ingen bil alls nu. Jag ska faktiskt till staden och träffa Linda, jag måste typ ta bussen.. Bläää haha. Men jag gick iaf upp 9 typ så åt jag mina flingor så skulle jag till gymmet sen tänkte jag. Men så läste jag i en tidning vi fick igår från dom vi hyr lägenheten av och då stod det att på en hemsida kunda man ladda ner gratis ringsignaler med djurläten gratis. (http://rareearthtones.org/ringtones) Då var jag ju tvungen att kolla hur dom lät. Och katterna blev värsta rädda för vissa, som Cheetah tex haha dom bara sprang och gömde sig. Så då lekte jag ju såklart med det ett tag.
SEN så blev det top 10 @ 10 90's. Hur skulle jag inte kunna vara kvar vid tvn och kolla på det? Så nu hinner jag inte till gymmet, då måste jag göra det när jag kommer hem från stan istället. Då vet jag faktiskt inte om jag hinner börja på tentan. Shit vilken stressig morgon alltså. haha. Inte stressig kanske, men full av roliga och överraskande moment.

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0