Eeh do you have facebook?

Idag har jag tittat på TV en del.. Jag har hunnit med allt viktigt jag skulle göra idag, alla skolgrejer är fixade, mötte upp en klasskamrat som fick låna en bok, har börjat städa(men är inte alls klar), så var jag på apoteket också men receptet på min medicin hade inte kommit in än. Så det blir bara att sätta upp "Att ringa runt som en tok och sitta i telefonkö ett år" på att-göra-listan till imorgon.

TV som sagt. Jag deklarerar den där telefonreklamen där dom berättar hur man ska bete sig som affärsman(eller affärskvinna) i andra kulturer där han är i något arabland eller något och gubben håller honom i handen för att visa att dom är vänner å han ba "eeh do you have facebook?"
Den absolut tråkigaste är den med skinkor. Typ att en skinkskiva är tunnare än Arne Weisse så står Arne i trädgården och tar deras rosor. Gäsp!

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0