Fettisdagen! Wiiie!

Idag har vi ätit semlor. Mums! Det var inte årets första, eller årets bästa, men det var väl årets rättaste antar jag eftersom det är dagen d idag.

Första föreläsningen på arbetspsykologi hade vi idag. Det gick nog bra tror jag. Tar alltid ett litet tag innan man kommer in i nya kursen med böcker och allt. Men jag tror att jag förstod det mesta i alla fall.

Annars har jag väl läst, firat kronprinsessan Victoria och prins Daniels förlovning med ett extra glas oboy, räknat ihop räkningar med inkomster och skrivit matlista så att matpengarna inte ska springa iväg. Kära någon så trist! För övrigt är jag helt fascinerad över att förlovningen är en så stor nyhet. Trodde Sverige var lite coolare än så, ser inte så värst fram emot bröllopet! haha Så överdrivet.

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0