Mmm knäckemacka..

Knäckemacka med kaviar och dricka oboy är nog det bästa som finns! Om jag skulle få en såndär pest eller kolera-fråga typ Skulle du hellre bli av med ett ben eller aldrig äta kaviarknäckemacka och oboy igen? Då skulle det vara en klurig fråga alltså.. Gottigotti är det iaf.

Känner mig för övrigt väääldigt tråkig just nu. Det är väl vardagen som kommer över en efter jul och allt. Det känns som att vi aldrig hittar på nåt. Fast det gör vi ju egentligen. Man kan ju inte springa omkring och ha kul jämt :p Fast det skulle ju va trevligt kanske..

Sitter nu och tittar på Red Dwarf och äter... gissa vad? Har varit på gymmet och tränat som en liten gris innan. Huh! Har föreläsning vid 1. Minne och nåt skulle det handla om. Nå slags processer och lite kanske. haha. Får se. Förstår inte böckerna riktigt än vilket börjar stressa mig lite kanske. Liiiite.

Fick godkännt på förra tentan iaf. Yeees! Jag var riktigt orolig faktiskt för jag tyckte faktiskt att den sög. Det som jag skrev alltså inte det som tentan var. Superbra lärare har vi iallafall som verkar verkligen försöka förstå vad det är man vill säga.

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0