Så trött Såååå trött så trött

Jag är trött! Idag har jag kraschat. Sömnbrist eller börjar jag bli sjuk? Vet inte riktigt.

Orkade bara göra mat(köttfärssås med osttortillini som räcker till hela veckan) sen var jag tvungen att lägga mig i soffan. Hoppas jag mår bättre imorgon, har ju blodgivningstid på fredag då måste jag ju må bra. Annars vill dom inte ha mig :P
Vi ska förresten gå Blodomloppet i Maj har vi bestämt. Jag och Johan och Kristin och Krille är bestämt. Men vi måste ha med en till för att få en picnickorg från Ica. hihi Gotti. Vad ska vi döpa vårat lag till då? Nåt kul och klurigt.

Komenterar
Postat av: Johanna

klart jag räknar med er½!

2009-02-18 @ 20:48:07
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0