Snart mat!

Nu är det snart dags för mat äntligen! Näst sista dagen med linsgrytan. Tjohooo! Sen är det helgmat som gäller ;)

Jag har hunnit med att se föreläsningen idag, göra illustrationen, diska och köpa grejer till katterna. Men inte börjat skriva den där grejen än. För Johan slutade 2 så då åt vi äppelkaka och gladd och tittade på Americas sweethearts.

Imorgon har jag sagt att jag ska gå upp när Johan går upp för att hinna skriva den där grejen till skolan innan gruppmötet. Han börjarhalv 8 så då går jag upp typ 7 eller något så skjutsar jag bort honom och då är jag ju vaken. Så har jag 3 timmar på mig (efter frukosten så klart) att skriva massa grejer. Det är planen nu, men den känns säkert superaktuell imorgon bitti!

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0