The gift is ordered and the smile is on my face..

Äntligen har jag hittat Alla Hjärtans Dag-presenten till Johan! Letade efter en helt annan grej och så bara fanns den där! Till mycket bättre pris än på andra ställen, men samma sak ändå som jag har tänkt på. Tjohoo! Jobbigt att han sitter precis bredvid så jag var tvungen att säga åt han att inte titta för att det var en överraskning. Men samtidigt hoppas jag ju att det sätter press på honom inför Hjärtansdagen ;)

Såg för övrigt Hjärnstorm på SVT ikväll. SVT gör sjukt bra program ibland alltså. Detta råkar ju handla om psykologi som jag läser i skolan då, så att det är väl inte så konstigt att det är intressant för mig. Men för alla andra också säkert. Varför gör man som man gör liksom? På http://svtplay.se/ kan man se hela programmen helt gratis. Det ikväll var superintressant. Varför ljuger människor? Varför tar människor helt galna beslut? Mmm.. Det finns det svar på. Men bot vet jag inte. haha

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0