Back in town!

Sådärja. Då har vi klarat av julen. Det har varit himla mysigt nere i bruket faktiskt. Har hunnit med massa grejer. Men det är ändå hur skönt som helst att komma hem nu igen! Är så man knappt känner igen sig liksom. Hittar ingenting och det finns inget att äta. haha.

Dessutom blev både jag och Johan förkylda när vi kom hem och slappnade av litegrann så vi har varit supersega ett par dagar. Idag bestämde jag mig för att nog är nog och gick upp aaaastidigt(9.00) och gick till gymmet. Tränade som en gnuuuu. Sen fick Johan hämta mig så somnade jag nästan i soffan :p

Imorgon ska vi tro det eller ej, till bruket igen. Johans pappa fyller år och då ska vi dit över dagen bara. Johan ska få ta kort på Robin också till mitt skolprojekt. Jag hoppas att det blir braaa :) Jag har en kommunikationskurs nu i skolan och jag ska skriva om icke-verbal kommunikation och redovisningen får man hitta på lite hur man vill ha den. Då tänkte jag, med hjälp av Johans fotoexpertis, fånga uttryck för känslor på bild(t.ex. glad, arg mm) och ha ett bildspel med Ronan Keatings When you say nothing-låt i bakgrunden. How cute? Asgulligt haha. Om du som läser råkar ha någon fin bild på någon som visar något med kroppsspråk eller ansiktsuttryck så lånar jag gärna bilden till min redovisning.

Jag gjorde förresten kanderade nötter idag. Tänkte ha till morgongröten, glömde lite att dom är asgoda att äta som dom är också så det finns inte så himla mycket kvar haha.


Kyyyligt

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0