Long time no see

Nu har jag ju inte skrivit på ett tag igen. Det blir liksom så när man har tentavecka och skriver fan alla ord man kan för att fylla sidorna. Det är som att orden tar slut :p

Hade redovisning på tisdag, fast rapporten skulle lämnas in på fredagen. Så det var som en slags "förtitt" på vad man intresserat sig för så dom andra kamraterna kunde få lite inspiration. Jag valde ämnet icke-verbal kommunikation och redovisningen gick jättebra. Vi tog massa kort hemma på kroppsspråk och ansiktsuttryck mm. Rapporten blev väl ett platt fall därifrån kan man säga. Men jag hoppas att det räcker :)

Vi var i bruket på lördagen för att Johans farmor och syster hade fyllt år så det var kalas. Sen åkte jag till Norrköping för Nathalie fyllde år också. Så då var det vuxenkalas :)

     
   
 
Lite olika folk på olika ställen som gör olika saker.

Komenterar
Postat av: Nathalie

Det var jättekul att ni kunde komma, förlåt att det blev lite snopet avslut på kvällen bara :( Kul med bilder :D

2009-01-20 @ 00:03:47
URL: http://droplet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0