SO WHAT?! I'm alone a fridaynight...

Sooooowhat? ! haha. Johan är på jobbfest och jag är ensam hemma. För första gången på typ ett åååår! Det är så skönt! Jag älskar Johan såklart och herregud. MEN man måste kunna vara ensam också och tycka om det! Jag tycker om migsjälv, jag tycker om att få göra vad jag vill när jag vill. :D Och det gör jag just nuuu!

Dessutom har jag en superöverraskning till Johan när han kommer hem! Oooh värsta grejen!

Ikväll i alla fall. Min egna kväll har jag tittat på romantiska komedier och pratat i telefon med vänner. Som avslutning: Sex and the city filmen. För tredje gången eller nåt. Det gör inget om jag somnar. Dessutom åt jag nästan en hel kyckling. Johan som är vegetarian tycker det är barbariskt när man använder händerna för att gräva ut dom goda bitarna. Fast han säger att det inte göra något, men jag ser kväljningarna :p Jag åt den ensam utan otrevliga spyattacker ikväll :D TGIF

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0