Utmaning

Utmanad av Jenny

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Mot alla odds började jag plugga. Först Linköpings och just nu Blekinge. Har snart 60 poäng redan! :D
Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag har inte haft några nyårslöften. Försöker bara vara den bästa jag som jag kan. Det har väl gått sådär.
Vilka länder besökte du?
- Danmark hehe exotic!
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
- Mjaa. Lite mera pengar. Mer resor och restaurangbesök tack!
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- Inga speciella datum sådär, men dagen jag började skolan kommer jag ihåg såklart. Så jääävla nervös trodde jag skulle bajsa på mig! Nya jobbet, både när jag började och slutade. Det var skööönt att sluta! Men sorgligt också. Min födelsedag när jag fick finaste halsbandet av Johan som jag har på mig varje dag. 13e december som är vår förlovningsdag :) Första gången jag fick Johan att äta sushi haha. Det är så himla mycket som hänt det här året så jag blir alldeles yr när jag tänker på det haha. Vi bytte lägenhet också ju till en MYCKET bättre och vi slapp flyttstädning av den gamla äckliga trasiga hålan också! När jag fick mitt körkort också såklart. Och när vi köpte söta bilen!
Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
-
Jag har väl fått liiite större självförtroende när det gäller mina studier. Det känns inte helt omöjligt längre.
Största misstaget?
- Att vi inte beställde flygbiljetterna till Frankrike i tid så att dom blev för dyra när det var dags. Nu åkte ju Hanna därifrån så vi var med henne på nyår ändå, men om vi hade åkt så hade hon ju vart kvar. Hoppas jag. haha
Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Nejdå. *Ta i trä.*
Bästa köpet?
- GODIS! Inte ens när jag svettas och svär tyst på gymmet nu så ångrar jag mig. Ge mig allt! :D
Vad spenderade du mest pengar på?
- Söta bilen. Eller lägenhetshyror om man räknar så :p
Vilken var din favorittrend?
- Leggings är ju jävligt soft.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
- Svårt att komma ihåg vilka som kommit när, men Lady Gaga är ju en ny favorit. Britney Spears comeback med ;)
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Jag tror gladare. Lite argare också då och då. Mycket stress har det ju varit så då blir det väl så.
Har du förändrats mycket?
- Inte nå värst, vad jag själv märkt.
Blivit äldre?
- Svårt att undvika va..
Vilket plagg använde du mest?
-
Mörka stretchjeans från HM. Trist nog.
Favoritprogram på tv?
- Serierna såklart. DH, Greys, domdära.. hehe Unga mödrar också förresten. Både hat och kärlek där, fyfasen så en del beter sig!
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Nej, eller jag hatade en av lärarna på genus som underkände en tenta. Men nu kommer jag ju inte ens ihåg vad hon hette och det är ju avklarat nu så det räknas nog inte.
Bästa boken du läste i år?
- Pappadagar i råttans år av Daniel Möllberg var något helt nytt och intressant för mig i alla fall.
Något du önskade dig och fick?
- Körkort
Något du önskade dig men inte fick?
- Massor av pengar!
Årets bästa film?
- Så himla svårt att komma ihåg ju. Twilight såg vi för ett litet tag sen bara, den var ju bra. Shit vi ser ju film hela tiden men det är inget namn som dyker upp nu.
Ett uttryck du missbrukat 2008:
- Massor av svordomar och fula ord som jag inte vågar skriva.
Något som du irriterat dig på under året?
- Rökning och kattbajs
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Jag tror att Johan gjorde middag till oss hemma. Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg..
De bästa nya människorna du träffade under 2008?
- Linda började jag umgås med en del från skolan, Kristins Krille är trevlig också så vi kan ha parmiddagar :D
Favoritmånad?
- Juli eller Augusti, den månad där det råkar vara varmt i Sverige.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-  Lite mer pengar och mer fritid kanske. Bättre balans mellan liksom.


Jag utmanar:
Nathalie

Komenterar
Postat av: Nathalie

Åh nej, jag skulle inte gått in och läst här :P

2009-01-11 @ 00:55:42
URL: http://droplet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0