Back to reality

Nu är vi ju tillbaka från bruket. Lite mättare. Lite tjockare. Vi åt våfflor dagen innan våffeldagen och sen dagen efter var det kalas så då blev det smörgåstårta och macroner och bullar. Mmmm. Idag åt jag en matlåda med porterstek, potatisar, grönsaker och MASSA sås som jag fick av min farmor när vi var i Stockholm också. Tack och lov för släkten :)

Nu har jag och Pauliina skrivit klart tentan i alla fall. Den var hård. Vi var tvungna att ta en halvtimmes paus och bara typ titta på saker utan att tänka. haha Nu tänker jag inte fundera på saker på länge! Från och med nu har jag hjärnsemester. Förutom om ett tag när vi ska åka och storhandla. Då måste man tänka på saker..

Komenterar
Postat av: Mickaela

Haha jaa, sköldpaddan är riktigt äcklig. Men fy så söt samtidigt :D

2009-03-26 @ 18:37:02
URL: http://mickau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0