...

VAR ÄRLIG! Kopiera och lägg in på din bilddagbok/blogg, annars kommer veckan vara hemsk och hemska saker kommer hända.

Vad gjorde du kl 8 i morse: Väckarklockan ringde för första gången, jag tryckte snooze.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Sa hej då till Johan som åkte till jobbet.
Det sista du sa högt: Men du har ju redan mat du får äta upp det du har först. Du får inget mer nu.(till katten som skrek i köket)
Vad var det senaste du köpte: Ett paket mjölk och en flaska sweetchili.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Såndära trä
Vad är det för väder hos dig just nu: Moln, kallt, fåglar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på förälskelse vid första ögonkastet, men kärlek är en annan sak enligt mig.
Sover du tungt: När det är mörkt och tyst så gör jag väl det. På morgonen sover jag hellre än bra.
Drömmer du mycket: Alla drömmer. Men det går i perioder när jag kommer ihåg eller inte. 
Mardrömmar: För ett tag sen när min astmamedicin var slut och jag inte hade någon bredvid sängen på typ en vecka drömde jag mardrömmar om att jag kvävdes varje natt. Äckligaste var när jag hade värsta trånga korsetten och sen fastnade ett tuggummi i halsen också och jag var tvungen att dra upp det och det trådade sig och var jätteäckligt. Vaknade av värsta kväljningen. 
Vilket ämne är roligast i skolan: Det beror väl på vilken skola. Antar att det är grundskolan då var det nog svenska för jag var asgrym på att stava jämt.
Trivs du med ditt jobb: Jag går i skolan ju. Men det räknas väl som mitt jobb, så jaa, jag trivs.
Favoritklädsel: Mjukisbyxor och tshirt eller linne. Eller egentligen mjukisshorts för att det betyder att det är vaaarmt.
Favoritlåt just nu: Mjaaa. Den där I wanna be a rockstar eller vad den heter när det är massa olika som sjunger sången i videon har gjort en liten comeback. Vet inte om det är värsta favoriten men den är kul att sjunga med till.
Vad ser du om du tittar åt höger/vänster: Vänster är en bokhylla med massa grejer. Höger är fönster, lampa, andra datorn, katt, blommig fåtölj.
Vad gör dig glad just nu: Att tänka på att våren är på väg.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Seg som vanligt. Var är sooolen?
Klädsel just nu: Mjukisbyxor och tshirt.
Musik just nu: Ingen.
Sommarplaner 2009: Skrev jag inte det i typ förra inlägget? Det finns massa kul saker, men antagligen så måste vi ju jobba också så det blir ju ingen stor semester.
Hur många kuddar sover du med: 2, men jag har bara huvudet på en.
Spelar du nåt instrument: Inte väl.
Morgon- eller nattmänniska: Just nu sover jag både på morgonen och kvällen, men jag är nog mer natt än morgon. Jag är i alla fall på sämre humör på morgonen.
Vilka är viktigast för dig: Dom jag tycker om.
Bio eller promenad: Promenad till bion.
Är du kittlig: Japp.
Snarkar du: Inte så jag själv hör.
Stjärntecken: Oxe.
Äckligaste insekten: Alla!
Vad vill du jobba som? Någon slags personalare. Beror ju på var man hamnar. Tänkte börja som rekryterare kanske..
Stökigt eller städat? Lagomt. Vill ju inte ha det smutsigt liksom, men inte helt pedantiskt heller.
Vad gör du om du får hicka? Hickar.
Vad längtar du mest efter just nu? Solen och sommaren.
Hur svarar du i hemtelefonen? Den är trasig så jag svarar inte i den eftersom det aldrig ringer där.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå eller aaah eller Ja det är Maria.
Antal timmar sömn inatt? 8 typ
Sov du ensam? Nej, Johan var där och lät.
Vem sov hos dig senast? Johan uppenbarligen eftersom det var inatt. Eller Luna sover en bit ifrån mig nu om man vill räkna med det.
Vad ser du fram emot? Sommaren, var inte den här frågan nyss?
Vad vill du ha just nu? Energi och sol.
Vem längtar du mest efter? Kan inte välja, alla i stan.
Vilken buss åker du oftast? 522, 523, 521 det är samma men åker olika väg bara. :P
Vilken årstid är det nu? Det borde vara vår, men den uppför sig inte.
Anser du dig själv snygg? haha NEJ! Det har jag inte gjort sen ungdomens dagar.
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Jaa.

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0