Jahaaa

Anonym om Det tokiga som jag skulle berätta om:

"Nu är det så här!! I Sverige har vi regler! Om vi inte vill ha reklam eller religiös propaganda använder vi därför avsedda dekaler ICKE egentillverkade deviser med egna åsikter!"
IP: 80.217.243.232




Jahaa. Jaja. Det låter ju som en riktigt svensk regel. Tänk så jobbigt om dörrarna inne i trapphusen ser olika ut. Kan inte du ta och sända mig en "därför avsedd dekal" där det står att vi varken vill ha reklam eller religiös propaganda då? De högst kvalificerade dekal-tillverkarna jag känner till(Hyresgästföreningen, Designtorget och företaget vi hyr lägenheten av) har hittills inte gjort någon som inrymmer önskat budskap.

Komenterar
Postat av: jenny

hehehe, hmmm kan det va erik eller nån som har lagt den kommentaren ?????

2009-03-04 @ 22:56:53
URL: http://jennylundahl.blogg.se/
Postat av: Maria

Nääe, det var min pappa. haha

2009-03-05 @ 09:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0