Lite bilder från igår och idag och kanske någon annan dag också


Mina chocolatechip cookies som spred ut sig över hela plåten. Jag tror jag är värsta proffset när jag bakar och bara häller i lite olika som om jag kan se hur mycket en dl är.


Såhär sover både Selma och Johan.


Coolaste stolen hittade jag på Epok. Kostade bara två hyror eller nåt.



Dom har massa gamla möbler i källaren också. Eller typ antikviteter kanske.. Känns lite som Skönheten och odjuret när dom är sådär runda.


Luna har vi stoppat upp och ställt i bokhyllan. Vi har fångat hennes bästa "bor-du-här-eller"-look.



Till sist gardinerna som äntligen fick komma upp idag.

Komenterar
Postat av: Nathalie

Haha, vad söta katterna är :D jag visste inte epok hade en källare, måste jag spana in någon gång :)

2009-04-01 @ 01:40:31
URL: http://droplet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0