Nu är vi hemma igen

Middagen var supergod som vanligt! Myste hemma hos Stin och Krille hela kvällen och kom precis hem. Jag var den lyckliga chauffören idag igen. Nu har jag varit det två helger i rad men jag vill bara säga om någon undrar: Jag är inte gravid! haha Det har bara råkat blivit så. Men nästa gång är det fasen min tur! Att dricka alltså. Inte att få barn. :P

Vi har i alla fall ätit jättegott. Klyftpotatis och veggbiffar med röror och sallad. Sen en maffig chokladkaka med glass. Puh! Så satt vi och pratade om politiska saker, musik och sommaren! Ååå vad roliga saker vi kan göra i sommar! Biltur till Öland, fjällvandring, cykling längs kanalen, båtturer. Hänga i våran trädgård också så klart. Jag har massa fina planer för vad vi ska göra för att piffa upp den :)


Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0