Presenttips. Till mig som vanligt.


Espresso!!! Det går bra med en sån där det bara får plats en kopp, för Johan kan använda sin äckliga vanliga kaffebryggare själv. :) Jag har blivit sååå kaffekinkig. Men orka hålla på med värsta perkulatorgrejen eller vad det heter när det bara är en kopp till sigsjälv. Jag tror att denna pryl är svaret. En sån där stor glasskålskaffebryggare vore ju schysst att ha när man får besök iof. Vem vill inte vara den med godast bjudkaffe liksom?



En av varje kanske?

Vill för övrigt uppmärksamma att varken min namnsdag eller kvinnodagen inte bringade de nära(uppenbarligen ej kära) att ge mig gåvor. Listorna på presenter jag kan tänka mig att godkänna finns kvar lite här och där. Varsågoda.

Komenterar
Postat av: Hanna

Den där metallbryggaren e asbra! Blir jättegott kaffe, det blir ju ganska starkt så det räcker till typ 3 koppar. Finns en ursöt på åhlens på Ikano som kostar 99:- och den heter cerise(körsbär på franska) och är rosa =)

Köp köp köp

puss

2009-03-10 @ 21:16:56
URL: http://dirtylobster.blogg.se/
Postat av: Curt (pappa låter töntigt här kanske!?)

Lavazza kaffe blir absolut bäst, det röda paketet

2009-03-11 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0