Tröttis!

Nu har jag varit sjuk hela helgen. Har bara legat nedbäddad och tyckt synd om mig och försökt tvinga Johan att tycka synd om mig också så klart. Han har gjort det bra och jag känner mig bättre idag. Har fortfarande tvn på minivolym och funderar på att ta ur batterierna ur köksklockan för tickandet bara ekar i huvudet.
Men imorgon är jag färdig med detta tänkte jag. Ska till universitetsbiblioteket och testa min lycka. Nya kursen börjar på tisdag och tills dess ska vi ha läst massor och jag har inte en enda bok faktiskt. Det känns väl rätt så dåligt faktiskt.. Jaja. Det tar jag tag i imorgon.

För övrigt så har jag visar att jag ser fram emot sommaren genom att ställa fram klockan så ikväll får jag gå och lägga mig en timme tidigare utan att skämmas. Skönt! :)

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0