Yesterday

Före konserten på Globen.





I Globen.



Man ser han till och med där vid pianot längst till höger.


Efteråt när alla går hem och bara är nöjda.


Vi stannade för lite sånt här på vägen hem.


Nöjd.


Under tiden hemma i lägenheten.


Allt var asgrymt igår. Vet inte ens vad jag ska sätta för ord på konserten. Det var mycket, mycket, mycket bättre än jag förväntade mig. En glad men jävligt cool Dylan som gjorde allt perfekt. Jag är jätteglad att jag sett han nu. Man vet aldrig om en sån chans kommer igen.

Komenterar
Postat av: jenny

Aaaaa jag är såååååå avundsjuk. hade med velat se honom!! när kommer ni idag då???

2009-03-24 @ 11:36:04
URL: http://jennylundahl.blogg.se/
Postat av: Curt

Bra var det!!!

2009-03-24 @ 20:39:21
Postat av: Johanna

enndel hart bra, synd att ni inte kunde komma för oss magsjuka! fint håret blev!

2009-03-29 @ 08:40:28
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0