Grattis Norge!

Idag är det suttonde maj. Kul kul för dom. Här har jag haft tristaste helgen på länge! Om jag sa det förra helgen också var det värre den här helgen. Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde förra helgen men den var säkert inte så rolig heller. Ja just ja vi var ju på bio förra helgen i alla fall sen var det bara skola.

Den här helgen var det afterwork i fredags men jag åkte hem 10 redan för dagen efter skulle vi vara flytthjälp på morgonen och 11 skulle jag vara hos Pauliina för att skriva på rapporten. Idag hade vi tvättstuga från 7 imorse, sen åkte jag och handlade mat och lite apoteksgrejer för Johan är förkyld(typ döende). Så åt vi tacos.

Kul. Verkligen spännande.

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0