Sötnosar ni är som läser min skit :D

Fyyyy fan vad trött jag är nu! Första riktiga utbildningsdagen på jobbet. 8-17 hela veckan. ÅTTAAAA! Så jävla tidigt. Men det var lite mysigt att åka bilen så tidigt och lyssna på Morronmorronmorronpassetipeeeeetreeee.

Dagen var i stort sett ointressant. Arbetskamraterna verkar trevliga, dom flesta. Vi är en grupp på 12 det är tillräckligt många för att man ska kunna peka ut vilka man inte kommer bli vän med. Det finns många irriterande människor i världen. Såna man verkligen inte passar ihop med. Men det betyder väl att man har en speciell och vacker personlighet? ;) Näe haha men ni förstår kanske vad jag menar. Tur att det jobbar typ 350 personer på stället.

Vi fick våra anställningsavtal och dörröppningsmanicker idag. Med "vi" menar jag alla andra förutom jag. Det är så på såna ställen när man är en stor grupp. Femton olika inloggningsuppgifter, grejer att skriva på och dörröppningsmanicker. Det är mycket för stackars samordnarna :P

Nu är Johan på affären och ska köpa smör, vanlijsås och någon slags bär eller äpplen. Ooooh. Ni förstår vad som ska bakas ihop? hihihihi.

För övrigt ska jag bara säga att jag har stor inre stress angående en omtenta i statistik som jag inte får göra eftersom läraren inte vill lägga den på kvällen och fältstudien och den stundande rapporten som ska skrivas. AAAH! Fler timmar på dygnet! Geeee ma!

Komenterar
Postat av: jenny

ja e med super söt sugen... geeee ma paj=)

2009-05-05 @ 21:42:05
URL: http://jennylundahl.blogg.se/
Postat av: jenny

jo då han tyckte det var jätte kul=)

2009-05-06 @ 07:41:44
URL: http://jennylundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0