Tidig morgon

Jag ska iväg till Pauliina om ett tag. Skolaskolaskola. Det måste ju bli gjort nu på helgen eftersom jag har jobbat hela veckan. Ush vad jag hatar att inte ha ledig helg! I sommar har jag iallafall bara vissa lördagar och då är det bara 730-12. Skönt!

Igår var vi på bio, vi tänkte gå och äta på restaurang innan men han som gjorde bioschemat var förvirrad så filmerna började 18 och 21. Så då blev det antingen sent att äta eller för tidigt och stressigt liksom. Så vi gick till Subways istället BRA idé, så jääävla gott!


Han dricker vår cola. haha :P

Ni som känner Johan vet att han kan vara liiite snål när det gäller olika saker. Larviga och knäppa saker då som typ skor och byxor.
Men när vi var på Wolverine igår så var det i salong 1 och där har dom specialstolar på mittenraderna som kostar 20 kr extra per stol och då är dom större och man får mer benutrymme. DET tyckte Johan var värt att spendera på iallafall.


Mina ben når inte ens fram till sätena framför.


Tomt hela raden bort för ingen annan går på såna larviga maffiametoder förutom Johan.

Komenterar
Postat av: jenny

hehhehehe. lillebroren såååå ja jag finner inga ord.. kram

2009-05-10 @ 15:45:17
URL: http://jennylundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0