VARMT!

Oooh det är så varmt ute! Varit nära en kollaps, tre sammanbrott och femton nervösa ryckningar idag. Jag tycker om när det är varmt, men jag tycker om kvällarna som är ljumna mest. Och skuggan är trevlig också. :)

Idag har vi varit hos kusinen i nya huset.


Trädgården, eller en del av den. Flugsvampen bredvid krukan är en av de sena presenterna som Robine fick av mig och Johan idag.


Hunden var med överallt.


Vi åt korv. Johan och Nellie leker i bakgrunden.

Sen var det tårta men den glömde jag ta kort på. Jordgubbs så klart.


När vi kom hem stannade vi vid kanalen och promenerade en bit. Skönt efter den varma bilen!

Nu är vi hemma i alla fall och ska väl äta en liten middag när det blir lite svalare.

Komenterar
Postat av: Mickaela

jag vet inte om jag får säga haha!

fråga jenny :D

2009-05-02 @ 19:30:42
URL: http://mickau.blogg.se/
Postat av: jenny

hej hej. men du vet väl.. det med da dogs???

2009-05-03 @ 09:30:11
URL: http://jennylundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0