Jaa fredag, vadårå?

Jag är för gammal för att vara rädd för att visa att jag är hemma en fredagkväll.

Jag är vuxen och sambo och trött. Jääävligt trött. Då får man vara hemma en fredagkväll.

Apråpå muffinsarna i förra inlägget för typ en vecka sen. Jaa dom blev bra. Fixade och trixade med receptet, typ mer smak, mer bakpulver, en skvätt mjölk, dubbla muffinsformar(en liten och en stor). Det är väl fan att det ska vara ett sånt jäkla arbete att få vanliga jäkla muffinsar att se ut som man vill. Men söta blev dom. Johan hjälpte mig dekorera. Han skulle ta kort men gjorde inte det. Vi skulle göra blåa kakmonster och gröna godismonster, men Johan blandade och gjorde olika.

Just nu, för den som undrar, är jag jävligt stressad. Förutom den vanliga skolan som är på heltid så tar jag även igen en delkurs i Genusvetenskap på LIU som är på heltid också. Det innebär 80 timmars arbete per vecka. 16 timmar per dag. Försöker planera så att jag har helger och så också men den här helgen är det vuxenkalas i bruket.

Lämnade in min rapport idag. Den suger. Det är tråkigt att det ska vara så himla sugigt just nu eftersom det handlar om en fältstudie och min respondent vill se resultatet. Jag tycker att det känns väldigt pinsamt och obehagligt.

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0