April april

Ja om det var någon som inte var säker så kan jag nu bekräfta att moderatröstningen som jag skrev om var ett april-skämt. Något sådant skulla aldrig falla mig in. Hoppas jag. Om det skulle göra det så hoppas jag att ni hjälper mig. :)

Nu har vi i alla fall skruvat upp våra hyllor och spegeln som vi köpte. Vi hade så klart inte tillräckligt med plugg så vi fick åka till Biltema först. Så tänkte jag åka förbi ÖB också som ligger helt sjukt fel här, jag skulle aldrig hitta själv! Men det var stängt så vi ska dit imorgon. På Biltema köpte vi en ny kaffebryggare också. Den gamla med termonkanna började tappa färgen inuti, så vi har nog druckit lite färg hehe. Nu har vi en helt vanlig glaskanna istället.

Innan Johan kom hem så gjorde jag en lasagne också. Gott gott och så himla smidigt, det blir så mycket så kan man frysa in och ha.

Det är vad jag har gjort idag då. Imorgon blir det mathandel. Kristin kommer hit på fredag och vi ska äta massamassa gott. Johan ska leka med Krille då hehe. Deras första egna lekkväll :P

Komenterar
Postat av: Lena

Faan....jag fick ju nästan en hjärtinfarkt när jag läste om din röstning.

PUUHHH!!!!! Tack o lov för April dååååå.

Massa kramar....din för alltid...kusin;)

2009-04-02 @ 13:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0