Intervju

Jag är ÄNTLIGEN blivit kallad till en jobbintervju! Kära någon så många sökningar och så få svar. Hård säsong nu hehe. Men jag har intervju på fredag i alla fall, det ska bli kul. Spännande att se hur olika arbetsplatser ser ut ju. Helst hade jag velat ha ett lite rörligare jobb till sommaren, men kundtjänst verkar vara min grej nu. Får jag det här jobbet så blir det tredje kundtjänstjobbet på mitt CV. "Kan hon något annat?" "Är hon rädd för att möta människor?" "Har headsetet vuxit fast sådär?"

Aja. Det blir säkert bra detdära. Skulle vara väldigt skönt att slippa läsa kurser i sommar bara för att få ta lån. Ush. Det är ju inkomst på riktigt man vill ha på sommaren. Jag ska skriva ner alla frågor jag har tills fredag. Det är ganska så många. :)

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0