Nu är det påsk

Jaaa, varför firar vi påsk egentligen? För att alla andra gör det såklart. Som med allt annat vi gör typ. Antingen gör vi det för att alla andra gör det eller just för att ingen annan gör det. Den självständiga och tänkande människan va? hehe.

Idag har det varit lite halvdåligt väder här, sol och moln om vartannat så det blev ingen läsning på balkongen idag heller. Det blev gjort inomhus istället, nu har jag skrivit så mycket i anteckningsblocket att jag är helt röd på tummen. När jag skriver mycket anteckningar brukar jag variera min handstil för att det ska bli lite roligare. Ibland är det krokar på t:na, ibland stora ringar över i:na, ibland skriver jag a:na sådär som dom ser ut nu när man skriver på datorn. Tror knappast att det ökar inlärningen menmen.

Imorgon åker vi till Stockholm för att påska. Kan man säga så? "Vi påskar i Stockholm" hehe. I alla fall fredagen är det födelsedagsfika hos mamma för min bror fyller år. Hipp hipp hurraaa! Han fyller 20 redan. Jag kommer ihåg när jag fyllde 20. Hela 3 år sedan haha. Jag fick euro och sånt i födelsedagspresent för jag skulle precis åka till Spanien med Jill och jobba på hundgården.

På lördagen ska vi ha påskmiddag hos farmor, hoppas hon låter mig och Johan hjälpa till att fixa och handla och sådära. Det ska bli mysigt med massa mat och familjen och sånt. :)

GLAD PÅSK på er allihopa!! Hoppas eran påsk blir superbra!


Komenterar
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en trevlig påsk.

Vi kunde inte åka upp så vi ses inte där, men hälsa alla o gratta Nicklas.....kramkram

2009-04-09 @ 21:02:57
Postat av: Josie

Delta gärna i tävlingen som kommer dyka upp i min blogg lite senare i dag :)

2009-04-10 @ 13:24:07
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0