Ur led är tiden

Nu har jag varit på min intervju. Så hur gick det då? Hur ska jag kunna veta det? Hon som intervjuade mig var inte den som bestämde i slutet tydligen utan det var en annan person som jag pratat med i telefon tidigare som skulle granska mina tidigare erfarenheter och betyg. Hon skulle höra av sig idag eller på måndag. Så det är bara att slå sig ner på rumpan och vänta.

I helgen är vi inte hemma. Lämna ett meddelande så ringer jag upp ;) Hej.

Komenterar
Postat av: Kan Dee Drawings

Vad roligt att du blevså nöjd över linnet! Kan du inte ta en bild så jag får se hur det ser ut på?? Skulle vara kul!



kramar!

2009-04-17 @ 13:27:49
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0