Ge mig ett jobb!

Jag är så trött på platsbanken nu. Jag söker typ allt som jag inte ens vill ha men det är inte mycket som finns! Har skickat intresseanmälningar till alla som finns som inte ens frågat men det är ingen som behöver folk verkar det som. Är alla så rädda att förlora sina jobb att dom hoppar över semestern i år eller? Förstår faktiskt inte riktigt vad som pågår. Det enda som jag inte söker är personlig assistent för jag vet att jag skulle vara fruktansvärt dålig på det jobbet. Jag klarar inte ens av när folk snyter sig i närheten, hur ska jag kunna ta hand om en annan persons hygien då liksom? Det skulle bara bli obehagligt för alla inblandade.

Idag är jag som sagt färdig med att vara sjuk. Gröt, vatten, 3 koppar kaffe och en kaka och jag är redo att ta mig an allt som behöver göras hemma. Både jag och lägenheten behöver göras iordning efter de här dagarna.

Vid tre ska jag in till staden också och hålla Johan sällskap hos näsdoktorn och sen ska vi till biblioteket. Han vet inte att vi ska dit än men det ska vi. :)


Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0