Ambivalent är ett ord va? Känns som att det betyder vad jag menar.

Gaaah! Jag har värsta skitdagen just nu. Eller nyss. Den börjar bli bättre. Och den har varit bättre än nyss innan.


Är svårt rastlös efter min rapport-skrivning. Har tappat alla sociala funktioner som typ att hälsa, småprata om vädret.. Såna saker. Vill bara skrika och hoppa runt "JAG ÄR FRIIII JAG ÄR FRIII!!" Ända tills på måndag. Tjoho.

Sen så gjorde jag en grej för typ två timmar sen som gick åt HELVETE! Alla som vet vad jag pysslar med vet säkert vad det är men jag varnar: JAG VILL INTE HÖRA EN ENDA KOMMENTAR OM DET!! Det gäller även dig mamma! :p mmmm..

Senare ikväll så kommer Kristin och Krille förbi och ska äta middag :) Ska bli supermysigt. Det blir findukning och allt! Det beror mest på att jag varit förbi hos mormor förra helgen och fick dukar och servetter och servettringar! oooh det kommer bli sååå pretty! :) Får se till att ta bilder och sånt, inte alltid det bjuds på kalas här hemma. :p

Är ambivalent det jag menar eller? Jag är typ inte helt stabil i mitt humör. Jag vill skrika och gråta och skratta och göra kullerbyttor samtidigt. Jippiiiiie! Bye

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0