Helgen

Måste ju berätta om vad som har hänt i helgen också.

Fredags: Målamålamåla i hallen. Det tog mycket längre tid att torka än vi hade räknat med så andra lagret fick vi lägga på vid tolv tror jag det var på natten och sen nästa lager på morgonen på lördagen. Puuh! Sen var jag trött på penslar och rollrar och skräp! Vi tittade på Idol också såklart men det har jag redan skrivit om :p

Lördags: Målade sista lagret i hallen. Stress-städade eftersom pappa skulle komma och det såg helt förskräckligt ut eftersom vi målat istället för att städa hehe. Så var vi tvungna att åka och handla också för Johan hade lovat att laga maten men inte köpt det som skulle vara i :D
Sen kom pappa iaf så fika vi lite och sen åkte vi ut och övningskörde. Jag fick äntligen köra våran bil! Det gick superbra, asmysig att köra! Sen skulle vi åka till kusin Lena och fika men då tog vi pappas bil för att han har vinterdäck på och det vart kallt å haaalt! Det var tråkigt att Lena inte fick se våran vackra pärla hehe men det blir av sen. När jag har fått kortet nån gång så jag får köra dit heeeelt själv :D
Sen åkte vi hit och lagade mat, Johan gjorde potatisgratäng som blev aaasgod. Så det får han göra flera gånger :)

Söndag: Vila. :) Jag skrev klart Idéskissen till skolan också så klart. Ush.

Jag borde plugga massor idag också egentligen. Det är så mycket att göra och så lite tid att göra det. Jag har ingen lust idag. Wäääwää.

Komenterar
Postat av: Pappa

Jäla gooood gratäng var det!!!!!!!

2008-11-04 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0