Däckad(=tired?)

Inga vinterdäck på våran bil. Dom var av fel storlek. Det ska bli snöstorm i helgen men vi får väl hålla oss i från vägarna då. Johan ska ringa till dom vi köpte bilen av och fråga vad som hänt, dom hade flera bilar så det var säkert inte med meningen.

körlektionen idag var jag aaaasduktig. Inte ett enda fel. Förutom en gång när jag trodde att jag skulle byta fil för skylten hängde i luften och vägen svängde så det såg ut som att jag var fel fast jag inte var det så jag blinkade åt vänster sen skulle jag stänga av så blev det blink till höger sen till vänster igen. Men det var ingen fara :p

Precis innan jag skulle till bussen förresten så ringde en kompis och sa att hon råkade vara utanför hos mig för att hon hade köpt godis på fabriken så då var jag tvungen att assnabbt städa fast det var mest panikkastaomkring saker så det såg nog inte mer städat ut när hon kom in haha

Johan har kommit hem nu iallafall så det är skönt att slippa vara själv hemma i lägenheten.

Natti! Inte riktigt sovdags än men jag är tröööött!

Komenterar
Postat av: Missjeni

Ja, men du är så välkommen att höra av dig när det är ditt bröllop det gäller ;)



haha, vem vet, det visar sig imorgon :D

2008-10-29 @ 19:15:39
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0