Good morning sunshine. The earth says helloooo!

Eller något liknande. Längesen jag såg Hair :D

Katterna går helt bananas här nu på morgonkvisten. Skönt det skulle vara att kunna ha dom ute! Synd att det finns sånahära vägar med bilar på. Dom är så hårda.

Vi ska gå ut och gå promenaden nu medan solen skiner tänkte jag. Ska gå och dra i Johan nu för han sa att han ville följa med. Men nu sitter han och spelar gitarr så han kommer ba "aah jag kommer jag ska baaara" och jag kommer ba "men kom nuuuu solen skiner ju" han bara "men hallååå eller, klockan är bara morgon den kommer skina längetill" wääwääwää :D

Bäst att börja tjata hehe

Komenterar
Postat av: Bea :)

svar : jo det är bara fint med mej :d

skall du göra idag då?

2008-10-25 @ 12:50:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

glass är A och O vid myskväll =)

2008-10-25 @ 18:31:05
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0