Helgen avklarad

Idag kom min kusin Micke hit med Elin och deras Malte och Wille. Högljudda, smart och säkra barn :) Fascinerande hur små folk blir till alltså! Men Micke sa att det är bra att tänka länge innan man gör egna, hehe det lär jag ju göra! Det är många år kvar tills studier, jobb och hem är barnvänliga. Och skönt är väl det! Måste titta på massa saker först också.
En asgrym grej också förresten är att Micke sa att han kan hjälpa till att hitta en bra bil till oss! Så himla skönt att få lite hjälp från nån som tycker att det är kul också! Hur vet man vad man vill ha egentligen? "Öööh har den stereo eller?" haha

Det ska bli riktigt skönt att få körkortet nu alltså. Det bara rycker i gasfoten :D

Nu sitter jag och tittar på tv bara. Massa roliga serier nu på kvällen som Johan inte vill se för han tycker dom är töntiga. Han sitter och spelar gitarr istället så han är också nöjd. Men jag har hemkolan hos mig :)


Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0