Monday blues

Hejhej!

Har tydligen missat en dag i veckan. Såg nu att jag skrivit Sleepy Sunday på en lördag och sedan var söndagen(den riktiga) helt borta. haha. Gjorde typ samma sak då, bara sov. Skulle åka iväg till Lena, min kära kusin, men jag vaknade så sent tror jag. Alltså jag tror att det var på söndagen, om det inte var lördagen.

I alla fall så har jag inte gjort så mycket i helgen förutom att ha fått tillbaka min förkylning. Har ont i halsen och är trött bara. Var iväg till jobbet idag 10-14 bara, så det var inte så farligt, har bara en dag kvar nu och det är på fredag. Ska förresten iväg till macken snart och hämta böcker till skolan som jag beställt. Blir trött bara av att tänka på cykelturen, så regnar det också och är helt förskräckligt.

kan det vara. :)

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0