Såhär har det varit

Jag började 900 med möte i skolan, det tog bara en halvtimme typ så det var ingan fara. Sen fortsatte jag göra skolarbete som ska vara inlämnat senast 2400 idag, det blev inlämnat typ 11, pluspoäng :)

Sen cyklade jag till gymmet, det var jääättefint ute! Verkligen perfekt höstdag. Cyklar ju förbi kanalen, vattnet låg helt stilla det låg några fina löv i höstfärger i vattnet också och träden speglades fint i ytan. Sååå fint! Synd att jag inte hade kameran.

När jag var färdigtränad, eller övertränad för färdig känner jag mig efter cykelturen till gymmet typ, så åkte jag hem och började göra iordning här i lägenheten. Fick hjälp av Janne igår att köra hem nya soffan och bokhyllan mm så nu har jag fyllt bokhyllan med massa grejer, så nu kan man gå i sovrummet där vi gömt allt innan :)

Ikväll blir det vila och Idol, kanske popcorn också. Får se. Men nu ska jag koka potatisar. Det lär bli det enda vi får äta ett tag nu. Potäääter, potääter, överallt potäter. Men jag älskar det. Mmmm.

Komenterar
Postat av: jenny

klart ja kommer upp. fast senate gången hade ni ju fullt.. haha

funderar på att åka opp en sväng med barn å¨hund i helgen.. kanske kan ses å ta en risk då om ni har tid å lust=)

2008-09-24 @ 17:07:23
URL: http://jennylundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0