Sleepy sunday

God morgon!

Idag vaknade jag halv tolv typ, fast att jag somnade strax efter nio igår! Jag övertalade Johan att läsa lite för mig ur Terry Pratchetts bok som han lånat, Little blue men tror jag att den heter, men jag kommer inte ihåg något alls. Tror att jag hörde tre ord och sen somnade jag :)

Det har varit en hård vecka denhär veckan, har inte blivit så himla mycket sömn, och jag behöver mycket sömn! Jag är glad att det regnar så mycket idag, vädret säger till mig att jag får ta det lugnt idag och titta på film och mysa i soffan. Tittar lite på Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö nu, boken är bättre än filmen som vanligt, men lite mysigt att titta ändå.

Har sjuk träningsverk i magen idag! Var på gymmet igår och gjorde situps på hårdaste pilatesbollen. Ush i hela världen vad jobbigt det är! haha


Typ jag, fast inte lika svävande och platt :D

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0