MJAHA

Nu är jag vaken å sitter å käkar min gröt. Jordgubbssylt på idag. Kul med omväxling..

Läste runt en del igår och det verkar som att Moderaterna är de enda som passar mig inför valet.. De är ju det nya arbetarpartiet och jag är ju snart en ny arbetare. :)

Sen idag ska jag gå till gymmet. Jag måste skriva det här så att jag inte struntar i det. Bläää vad det är tråkigt!!!!!! Aja. Men det känns så bra efteråt. Jag ska jag ska jag ska.

Komenterar
Postat av: Johanna

he he, synd e ju lite roligare att gå ihop, + att vissa övningar kan man ju göra tillsammans!=)

2009-04-01 @ 09:58:46
Postat av: Lena Nejdmyr

Nej, nej, nej!!!!!

Du får inte rösta på Moderaterna!!!!

Snälla, snälla, snälla, snälla!!!

2009-04-01 @ 12:52:35
Postat av: Curt

Vadå????? Moderaterna??? Näää Maria, Skärpning!!! Nu såg jag nog fel inte är du sådan du.....

2009-04-01 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0