Mjahi mjaha

Jag har fått reda på att jag har blivit ärad med en ny besökare. Välkommen ska du vara min käre havsgud.

Har lovat att berätta lite mer grejer då kanske än jag gjort i det senaste. Jag kan börja med helgen innan den som var nu som jag bara hoppade över. Och ingen som läser verkar ju vara särskilt uppmärksam eller intresserad kanske haha. Men jag tänkte en liten bildberättelse.


Idol i Malmö. Lååång bilresa dit och tillbaka med massa smådjur och odjur på vägarna när man åker sådär mitt i natten.


Jag, Emma, Robin, Sara, Johanna och Johan som är på andra sidan mobilen tog en roadtrip.



Vi roade oss.



Vi var i en park. Kanske Folkets park om det får heta så i stora städer också :P


Komenterar
Postat av: Anonym

Var någon med i idol?

2009-04-28 @ 23:23:17
Postat av: Maria

Jaa. Fast det var inte jag ;)

2009-04-29 @ 15:39:10
URL: http://illuminerad.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha skönt svar!

2009-04-29 @ 19:52:35
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0