Liiite lite vår idag

Idag har solen värmt på kinden i alla fall. Jag och Johan har haft sovmorgon idag och ätit långfrukost och tittat på Thelma & Louise. Så himla fin film!



Sen gick vi på promenad vid kanalen. Johan fick faktiskt följa med den här gången. Jag brukar oftast gå själv men idag gick det bra :P Det var massor av is så det var halt på vägen och det blåste lite, men när man råkade missa en vindpust så värmde solen. Asmysigt!

Ska göra lite linsbiffar till middag. Johan vill ha makaroner till, bläää! Jag tar potatisar. Potatisar är bäst!

Komenterar
Postat av: HANNAH

Ååååh lyx! Jag åker nog inte förens i hmm.. vad blir det i mitten av augusti för jag tar studenten vid maj och då kan jag ju inte åka iväg haha. Sedan jobbar jag juni,juli och halva augusti.. nice ;P pengar iaf men men får segla med båten och göra små utflykter så länge :)

2009-02-09 @ 18:28:16
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0